środa, 12 maja 2010

FREE ticket to Algarve

Kolejny dzień festiwalu Enterro da Gata 2010... naprawdę trzeba mieć zdrowie ;)

Powiem krótko i szybko

DOSTAŁAM BILET Z PORTO DO FARO ZA FREE!!!!!!!!!!!!!!!!!

do zrealizowania w ciagu 2 miesięcy ;D
każda z nas dostała
ze względu na współpracę Ryanara i Radio RUM

W zamian za to wczoraj na festiwalu musiałyśmy rozdawać ludziom ulotki, gadać o tym, że jeśli pójdą do ostatnego namiotu i zatańczą, albo zaśpiewają, albo cokolwiek to mają free ticket od Ryanara. Reakcja? Nikt nie wierzył!!! :)) A było 80 biletów do rozdania...

;))

1 komentarz:

  1. Poleszaczku Poleszaczku
    Ile Ty już na tym krzaczku
    Porytugalijskim siedzisz?
    Nic mnie w Polsce nie odwiedzisz :(

    A ja rzewne łzy wylewam
    Nad absencją ubolewam
    Bo buziaka w policzaka
    Chciałbym dziś od Poleszaka

    Ewelinko moja droga
    Wbiłem dziś na twego bloga
    Pozostawić chcę coś po sie
    Igrałaś więc do się

    Wypisuje wnet te rymy
    Czacha przez to całkiem dymi
    Lecz w nadziei takiej pisze
    Że Twój głosik ja usłysze

    Ino nie w radyjku twojem
    Na którego fale stroję
    Odbiorniki w domu wszystkie
    Fale krótkie, fale niskie

    Z Portugalii nie odbiera
    O cho-ekhem o cho-ekhem
    Tak więc jeno pozostaje
    Na pociągi i tramwaje

    Liczyć, że dowiozą Cię
    Gdyż zobaczyć Ciebie chcę
    Więc przyjeżdzaj w lubelskie progi
    Poleszaku mój Ty drogi !!!

    :-)

    OdpowiedzUsuń