niedziela, 7 marca 2010

THE IDEA BANK project

W końcu robimy coś konkretnego, a ja mogę powiedzieć, że się czegoś nowego uczę. Poza tworzeniem strony dla Erasmusów w gazecie i na stronie web obowiązuje nas jeszcze realizacja własnych projektów. Mnóstwo pracy włożyłam w przygotowanie prezentacji projektu i ogólnie w przygotowanie warsztatu Cultur Diversity Workshop. Niestety nikt nie przyszedł na spotkanie, które miało odbyć się wczoraj we FNAC(taki nasz empik), a to dlatego, że dzień wcześniej była mega impreza. I co się dziwić?! Wszyscy wolą impreze, niż warsztat, gdzie trzeba nie tylko słuchać, a jeszcze myśleć. Eh!

Szkoda, że nie mogę zamieścić tutaj pdf-a. Pokazałabym Wam mój projekt i jego prezentację. Postaram się krótko to przedstawić...

Od EVS Portugal

THE IDEA BANK project
- inicjatywa, która daje studentom Universidade do Minho możliwość realizacji siebie, własnych pomysłów, możliwość uczestniczenia w różnych warsztatach oraz uczestniczenia w co tygodniowych nieformalnych spotkaniach The Language Cafe.
Od EVS Portugal

Jak to działa?
- studenci zgłaszają swoje pomysły do realizacji wysyłając mi maila - pomysły są weryfikowane przez cultura.rum -> pozytywna decyzja - pomoc przy realizacji pomysłu i rezultetem jest DZIEEEEŁO studenta :)
- The Language Cafe - co tygodniowe nieformalne spotkania w celu praktykowania języka portugalskiego. Jest to działanie w ramach projektu unijnego z programu Socrates Lingua. Projekt funkcjonuje na całym świecie. Ludzie spotykają się w różnych miejscach, w cafe, w bibliotece, w kinie, w klubie, pubie, parku i gdziekolwiek możliwe i razem uczą się jęz. obcego. Więcej informacji - SPRAWDŹ! - > http://www.languagecafe.eu/en/intro.html

Symbolem - znakiem rozpoznawczym THE IDEA BANK jest żarówka.

Od EVS Portugal

Chciałam zaprezentować ten projekt, przedstawić go w jakiś nietypowy sposób. I wymyśliłam, że na początku wszyscy zebrani gości dostaną ode mnie prezent - mandarynkę. I pod koniec prezentacji przygotowałam slajd żarówkę zmontowaną z mandarynką z napisem dostałeś świeży pomysł?

Od EVS Portugal

i hasło podsumowujące... Zaangażuj się, zamień pomysł w działanie, realizuj siebie! :)
TAKE YOUR LIFE INTO YOUR HAND AND SEE WHAT HAPPENS...
WEŹ ŻYCIE W SWOJE RĘCE I ZOBACZ CO SIĘ STANIE....

Od EVS Portugal

A zapomniałam dodać, że mam jeszcze specjalnie przygotowane sentencje z logo the idea bank i moim kontaktem - ślicznie zwinięte w ruloniki i obwiązane delikatnie trawą morską :)

Jak Wam się podoba ta idea projektu? Może macie jakieś spostrzeżenia, podzielcie się nimi ze mną. Zależy mi na tym! :)


Od EVS Portugal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz