poniedziałek, 29 marca 2010

Nouvelle Vague

Dawno się tak nie cieszyłam na myśl o koncercie! Nouvelle Vague w Guimaraes! Wow!
Myślę, że zupełnie nie przesadzę mówiąc...to był jeden z najlepszych koncertów w moim życiu.

Od EVS Portugal

Nouvelle Vague są niesamowici. Te śpiewające kobitki na scenie szaleją niczym tornado. Zwłaszcza ta blondynka Nadeah! Ona ma w sobie takie pokłady energii, że ja przy niej to "cienki bolek". Kochani, co tu dużo pisać. Koniecznie zerknijcie na ich stronę http://www.nouvellesvagues.com/, posłuchajcie Nouvelle Vague. Polecam piosenkę "dance with me" albo "too drunk to fu**" :))) Rozbrajająca!

http://www.youtube.com/watch?v=GdR40LDhVXo

A już nie wspomnę o pięknym z dreadami - Gerald Toto ;)

Od EVS Portugal

Cóż, Francuzi mają to coś ;)
Szalałam pod samą sceną, miałam ich na wyciagnięcie ręki. Zrobiłam kilka zdjęć. Jedno dobre ;)

Od EVS Portugal

Tutaj ciut więcej info dla mocno spragnionych...
"Nouvelle Vague to francuski kolektyw muzyczny, który w roku 2003 założyli doświadczeni producenci i aranżerzy - Marc Collin i Olivier Libaux. Formacja nazwą nawiązuje do zjawiska nowej fali we francuskiej kinematografii w latach 60. Natomiast jej twórczość to covery punkowych i nowofalowych utworów z początków lat 80. zaaranżowane w stylu bossa-novy." (źródło: www.rmf.fm/muzyka)

Od EVS Portugal

Uczciliśmy to lampką dobrego wina...

Od EVS Portugal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz