piątek, 26 marca 2010

1st Erasmus Language Cafe

W niedziele, 21 marca 2010, oficjalnie ruszyłam z realizacją swojego personalnego projektu! Pisałam o nim kilka postów wcześniej. W ramach IDEA BANK organizuje Erasmus Language Cafe - tygodniowe spotkania dla studentów z całego świata, w celu nauki i praktykowania języka portugalskiego :)

Przygotowałam się bardzo starannie. Nawet miałam streSSSaaaaa!!! ;)
Wpadłam na pomysł butelki - czerwonego sygnału, który będzie informował "tu ma miejsce ELC". Ta butelka będzie stała na stoliku za każdym razem, gdy się spotkamy. A idea jest taka, że co tydzień zmieniamy miejsce. Dzięki temu zwiedzamy Guimaraes i Bragę :) A powiem więcej... zgłosił się do mnie przez facebook Luis (portugalczyk) i zaproponował pomoc. W ten oto sposób mamy native speaker'a :D

Ciekawi jesteście jak wyszło spotkanie? Hm, zapytajcie uczestników ;) Mi się wydaje, że wyszło całkiem nieźle. Zaczeliśmy od papieru toaletowego - takiej a'la gry. Każda osoba musi wziąć trochę papieru, tyle kawałków ile chce. A potem, jak już wszyscy mają w ręce papier, mówi się instrukcje. Trzeba powiedzieć tyle zdań o sobie, ile ma się kawałków :))) Oczywiście po portugalsku :)))

Potem wymyśliłam takie układanki wyrazowe i jakoś szło...

Kupiłam też taką kostkę-książeczkę z rysunkami zwierząt. Podpisłam je po portugalsku, żeby Ci, którzy szybko się nudzą mieli co robić pożytecznego w trakcie spotkania :)

Stworzyłam też specjalnie BLOG, aby dokumentować cały projekt, spotkanie po spotkaniu. Zapraszam! http://erasmuslanguagecafe.wordpress.com/ ... poprawcie statystyke odwiedzin hehe

Od EVS Portugal

Od EVS Portugal

Od EVS Portugal

Od EVS Portugal

Od EVS Portugal

Następne spotkanie w tą niedziele w Marocco House of Tea :) 3majcie kciuki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz