czwartek, 22 kwietnia 2010

Inspirator - chęci

Uruchamiam na moim blogu "inspirator", aby dzielić się z Wami inspirującymi mnie cytatami, historiami, etc. Mam nadzieję, że skorzystacie :-) Cytaty pochodzą z "Nie myśl, działaj!" - newslettera Anny Sawczuk

....................................

"Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość"

"Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów..."

"Za wszelką cenę znajdź sposób na realizacje swoich marzeń..."

"Cokolwiek naprawdę się zaczęło, nigdy się nie kończy, cokolwiek się
skończyło, znaczy, nigdy naprawdę się nie zaczęło."

"To, czy odniesiesz sukces, zależy trochę od szczęścia. Ale nigdy nie
obawiałem się porażki. Jeśli liczysz się z tym, że może ci się nie
udać, nigdy nie podejmiesz ryzyka." /Richard Branson/

....................................

Wow! Dostaje od Was mnóstwo maili :) od znajomych :) od nieznajomycn znajomych :) Dziękuję! Poniekąd jesteście motorem moich działań :)

Pytacie mnie "jak Ty to robisz, że osiągasz to co chcesz?"
Nie wiem, co mam powiedzieć, ojej!!! Poszukajcie odpowiedzi sami w sobie... ja też szukam, próbuję, działam.

"jesteś osobą, która daje mi wiarę, że można osiągać to czego sie bardzo pragnie, a co raz mniej takich ludzi sie spotyka..." - Jestem zaszokowana tymi słowami i powiem tylko jedno D Z I Ę K U J E !!!!!!!!!!!!!!

:))))))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz